Sommens AIF i Sociala Medier

Sommens AIF finns på flera sociala medier och ovan har ni ett urval av de vi uppdaterar, tanken är att föreningen skall ha ett flöde för samtliga lag i respektive media, det vill säga att vi inte har ett flöde för respektive lag utan alla ledare i respektive lag ska ha tillgång till inloggningsuppgifter för att kunna uppdatera våra sociala medier. Vi är en förening och våra flöden skall spegla hela vår verksamhet.

Sommens AIF tar avstånd från all form av rasism, mobbning, trakasserier. Alla har ett gemensamt ansvar för att detta fungerar i alla led. Ledarna för olika verksamheter i föreningen gör ungdomar och vuxna uppmärksamma på att klubben har en nolltolerans mot alla typer av kränkningar. Detta gäller naturligtvis i våra sociala medier också.