Sommens AIF
Fotboll

Det finns ett flertal sätt att stötta Sommens AIF.

Bingolotto
Köp din Bingolott hos oss. Kontakta någon inom föreningen via mail info@sommensaif.se alternativt meddelande via Facebook så löser vi lotter till er. Går även att anmäla sig via bingolotto.se

Pantinsamling
Ett par gånger om året åker våra ungdomslag runt i Sommens samhälle och samlar in pantburkar och PET-flaskor, även importburkar går bra. Under säsongen går det också jättebra att lämna era burkar/flaskor i vår pantlåda vid kiosken på Sommens IP.

Sommenprylar
Utbudet av Sommenprylar ökar ständigt. I dagsläget finns träningsväskor, mössor, paraplyer, kaffemuggar och pins till försäljning. Kolla med kiosken på Sommens IP eller kontakta någon runt föreningen om du är intresserad av att inhandla något. T.ex. har mössorna och kaffemuggarna blivit populära som present/julklapp. Via InterSport finns också möjlighet att köpa träningskläder, jackor och pikétröjor med Sommentryck.

Sponsorhuset
Beställer du dina kläder, resor, filmer, CD-skivor, böcker, bläckpatroner, eller tjänster på nätet?
Bra, fortsätt med det, men gör det via Sponsorhuset nästa gång, så tjänar Sommens AIF pengar utan att det kostar dig något extra!
Klicka här, så når du 200 butiker som vill ge Sommens AIF pengar!

Stödmedlem
Vill du bli stödmedlem i Sommens AIF?
Det enda du behöver göra är att betala in 250 kr per person, alternativt 400 kr per familj till föreningens bankgiro 288-4922. Glöm inte att märka med ditt/era namn!
Enklare än så blir det inte!

Svenska Spel
Svenska Spel delar årligen ut 50 miljoner kronor till RF-anslutna idrottsföreningar runt om i landet, pengar som i första hand ska användas till föreningarnas ungdomssatsningar. Hur pengarna fördelas mellan föreningarna avgör Svenska Spels kunder.
Se till att ni har Sommens AIF som förening. Klicka här för att komma till svenska spel och registrera ditt spelkort. Du kan även registrera dig hos närmaste Svenska Spel butik.

Tack för ditt stöd, det är viktigt för oss!

// Sommens AIF

SPONSORER Startuppställningen